30 кадрів на секунду проти 60 кадрів на секунду в іграх, потоковому мовленні, створенні фільмів та на екранах
Частота кадрів відео – делікатна тема для багатьох. Частота кадрів є важливим аспектом мультимедіа та ігор. Крім того, частота кадрів значно перевищує просто розвагу. З іншого боку, на цю тему деякі завжди по-різному реагуватимуть на те, що вони дізналися. Відповідно, якщо ви раніше або навіть досі мали справу з камерою, ви, ймовірно, стикалися з темою частоти кадрів, також відомий як fps. Отже, що означає fps? І який найкращий вибір у 30 кадрів за секунду проти 60 кадрів за секунду обговорення, оскільки ці два найчастіше використовуються? Різницю між ними ви знайдете у статті нижче.
Частина 1. Що таке FPS?
FPS – це скорочений термін для кількості кадрів за секунду. Це один із найважливіших показників у галузі цифрових медіа, особливо в контексті ігор та відео. Крім того, цей показник вимірює кількість конкретних зображень або кадрів, які візуалізуються або відображаються за одну секунду. Більш висока частота кадрів в секунду забезпечує більш плавний рух і плавнішу лінію відео та ігрового світу, що має вирішальне значення для забезпечення привабливого та візуально приємного перегляду.
Стандартні частоти кадрів включають 24 кадри на секунду, 30 кадрів на секунду та 60 кадрів на секунду, кожна з яких має своє призначення. Проте 30 і 60 кадрів на секунду викликають інтерес у багатьох, що, отже, створює ідею побачити їх відмінності.
Частина 2. 30 FPS проти 60 FPS
Щоб показати вам різницю між 30 і 60 кадрами на секунду, ми зібрали інформацію про різні аспекти і показали, який з них є кращим.
Що краще для ігор
Вибір між двома fps для ігор залежить від різних факторів. Якщо ви віддаєте пріоритет візуальної точності, частота кадрів 30 може запропонувати більш стабільне і детальне візуальне сприйняття. Крім того, він більше підійде для недорогих ПК та старих ігрових консолей. Однак, якщо вам потрібні змагальні та динамічні ігри, краще використовувати частоту 60 кадрів в секунду, оскільки вона забезпечує більш чуйний ігровий процес, плавнішу, зменшену затримку введення та покращене занурення. Отже, чи хороша частота 60 кадрів за секунду для ігор? Так, тому що більш висока частота кадрів покращує чи покращує загальний ігровий процес.
Що краще для монітора та пристроїв
Враховуйте конкретні потреби при виборі між 30 та 60 кадрами на секунду для монітора та пристрою. Більшість користувачів віддали перевагу пристрою або монітору зі швидкістю 60 кадрів в секунду, оскільки вони більш чуйні та плавні, ніж інші. Більше того, частота 60 кадрів за секунду має зменшене розмиття під час руху і більше підходить для 3D-моделювання.
Що краще для потокової передачі
Коли справа доходить до потокової передачі, частота кадрів 30 кадрів забезпечує кращу якість, оскільки для потокової передачі зображень потрібна менша швидкість передачі даних. Однак можуть бути випадки, коли потік переривається через нижчі швидкості. З іншого боку, 60 кадрів на секунду - це добре, але може виявитися піксельним, якщо вказати неправильний бітрейт. Таким чином, якщо ви запитаєте, яка частота кадрів від 30 до 60 кадрів в секунду краща для потокової передачі, виберіть нижчу. Крім потокової передачі, на шляху стоятиме ще один сценарій із частотою кадрів — запис.Якщо ви записати зустріч зі збільшенням або зробіть знімок GIF зі швидкістю 15 кадрів за секунду, результат буде виглядати уривчастим і повільним. Але якщо ви зміните частоту кадрів на 60 кадрів на секунду, відео чи GIF будуть виглядати набагато плавніше.
Що краще для кіновиробництва
Припустимо, ви прагнете кінематографічного вигляду та ефекту уповільнення. 30 кадрів на секунду – найкращий вибір для створення фільму. Однак якщо вам потрібні реалістичні рухи та динамічні сцени, то зйомка зі швидкістю 60 кадрів на секунду має бути вашою перевагою.
Outlook | 30 кадрів за секунду | 60 кадрів за секунду |
---|---|---|
Ігри | Це вимагає меншої пропускної спроможності та потужності обладнання. Підходить для повільних ігор без дій. | Для цього потрібно швидший Інтернет та потужніше обладнання. Ідеально підходить для динамічних та якісних ігор. |
Підтримка моніторів та пристроїв | Старі монітори та пристрої. Підтримується більше. | Підтримується деякими пристроями та моніторами. |
потоковий | Більше підходить для вимог із нижчою частотою кадрів. Менше пропускну здатність. | Потрібна більш висока пропускна здатність. Підходить для відео з більш високою частотою кадрів. |
Кіновиробництво | Ще про традиційне кіновиробництво. Краще підходить для оповідання чи інших повільних сцен. | Відео зі швидкістю 60 кадрів за секунду призначені для просунутого кіновиробництва. Краще для яскравіших візуальних ефектів та епізодів з великою кількістю руху. Краще для більш високих візуальних ефектів та епізодів із великою кількістю руху. |
Бонус: як перетворити відео з частотою 30 кадрів за секунду на частоту 60 кадрів за секунду
Ви знаєте, що можна перетворити відео з частотою 30 кадрів за секунду на відео з частотою 60 кадрів за секунду, чи не так? Отже, дозвольте нам представити вам найнадійніше та гнучкіше програмне забезпечення для редагування відео, яке ви можете використовувати для цього завдання, – Tipard Video Converter Ultimate. За допомогою цього програмного забезпечення ви можете легко налаштувати частоту кадрів, кодувальник, роздільна здатність, бітрейт, формат і навіть параметри звуку ваших відео. Хочете вірте, хочете ні, але згадані функції є лише частиною його повноти, оскільки ви будете здивовані, дізнавшись про інші його чудові функції, коли побачите і скористаєтеся ним самі. Тим часом ви можете працювати над масовими відеороликами та перевертати їх усі одночасно, щоб заощадити більше свого часу. Як? Подивіться та виконайте такі дії.
Крок 1 Встановіть конвертер
Перше, що потрібно зробити, це встановити конвертер при натисканні кнопки Завантажити кнопку нижче.
Крок 2 Завантажте відео зі швидкістю 30 кадрів за секунду
Після того, як ви відкриєте програмне забезпечення, натисніть кнопку Додаткова кнопку та введіть усі відео.
Крок 3 Встановіть відео на 60 кадрів за секунду
Після цього перейдіть на Конвертувати все в розділ і натисніть Arrow кнопка списку, що розкривається. У новому вікні натисніть кнопку Зубчастий кнопка для редагування Профіль. Як тільки ви дійдете до вікна профілю, перейдіть до Частота кадрів , виберіть 60 кадрів за секунду і натисніть кнопку Створити нову кнопку. Зверніть увагу, що за бажання ви можете створити відео 4K зі швидкістю 60 кадрів за секунду.
Крок 4 Конвертуйте відео в 60 кадрів за секунду
Зробивши це, натисніть Конвертувати всі кнопки для збереження та експорту відредагованих відео.
Частина 3Часті питання про 30 і 60 FPS
Чому Gotham Knights на PS30 працює зі швидкістю 5 кадрів за секунду?
Гра працює зі швидкістю 30 кадрів в секунду на PS5 через особливості самої гри та через те, що гра не підтримує більш високу частоту кадрів на ігрових консолях.
Чому люди воліють 30 кадрів на секунду 60?
Люди, які займаються потоковою передачею, віддають перевагу 30 кадрам на секунду 60, оскільки це найкраща частота кадрів для цього аспекту.
60 кадрів за секунду більш реалістично?
Порівняно з 30 кадрами за секунду, 60 кадрів за секунду, оскільки він має високу швидкість.
Чи можуть людські очі відрізнити 30 кадрів за секунду від 60 кадрів за секунду?
Так, людські очі можуть сприймати відмінності у частоті кадрів, особливо у візуальній плавності та русі.
Який fps найкраще для 1080p?
Вибір кращого кадру за секунду для 1080p залежить від деяких факторів, але, як правило, найкраще поєднувати його з частотою 60 кадрів за секунду.
Висновок
Враховуючи наведені вище зауваження про 30 кадрів за секунду проти 60 кадрів за секунду, ми можемо сказати, що вибір кращого варіанту може залежати від вашого типу аспекту. Це не означає, що 30 кадрів на секунду більше не потрібні. Однак, якщо ви хочете конвертувати частоту кадрів ваших відео, не соромтеся використовувати Tipard Video Converter Ultimate для кращого результату.
- Xbox Series S проти X: комплексний порівняльний огляд Якщо ви розриваєтеся між ігровими консолями, перегляньте огляд Xbox Series X та Series S у цій статті. Будьте точні у виборі найкращого для придбання.
- Кращі ігри для автомобіля, які вам обов'язково сподобаються Зробіть свою довгу подорож особливою, познайомившись з веселими автомобільними іграми.Відеоігри, ігри в слова та інші безкоштовні ігри з пристроями, що підтримуються тут.
- AV1, H.265 або H.264: яке стиснення відео краще? Ваше серце під час вибору стиснення відео розділилося? Сподіваюся, цей пост про AV1, H.265 та H.264 допоможе вам зібрати інформацію для кращого вибору.
- Як підключити DVD-програвач до телевізора (прості кроки) Як підключити DVD-програвач до телевізора? Нижче наведено способи підключення програвача до телевізора з роз'ємом HDMI або без нього. Підпишіться на цю посаду, щоб знати.
FPS або частота кадрів за секунду. Що це таке і навіщо ФПС потрібен у відеоіграх?
Ми пояснимо, що таке FPS (кількість кадрів за секунду) і для чого вони використовуються у відеоіграх. Напевно, вибираючи відеокарту, читаючи про ігрові консолі або деякі ігри, ви стикалися з терміном FPS як одиницею виміру. Але що саме він вимірює та як впливає на ігри?
Ми почнемо з пояснення того, що таке FPS, а потім розповімо про їхні ефекти під час гри у відеоігри. Ми спробуємо пояснити все просто та нетехнічно, щоб нікому не було важко зрозуміти.
Що таке ФПС?
Порівняння кількості кадрів за секунду (ФПС)
FPS (frames per second, ФПС) розшифровується як кадри в секунду або зображення за секунду. Коли ми говоримо про ці цифри, ми називаємо їх “частотою кадрів” у відеогрі. Як випливає з назви, кількість послідовних кадрів, що відображаються на екрані в секунду під час гри.
Коли ви дивитеся відео, ви бачите послідовність кадрів, що проносяться повз вас на високій швидкості, створюючи відчуття руху. Насправді ви бачите нерухомі зображення, які з'являються послідовно, але вони проходять так швидко, що ви сприймаєте це як безперервний рух.Швидкість, з якою проходять зображення, визначається частотою кадрів за секунду (FPS).
Людський мозок здатний обробляти від 10 до 12 окремих зображень за секунду, і при цьому сприймати їх окремо. Це означає, що, починаючи з 12 кадрів в секунду, ви почнете бачити послідовність фотографій як зображення, що рухається. Принаймні загалом, оскільки поріг людського зору варіюється від людини до людини, і це сприйняття може дещо відрізнятися для деяких людей.
Хоча нині найбільше значення цьому терміну надається у сфері відеоігор, протягом кількох десятиліть він був фундаментальним і у кінематографі. Ви могли помітити це, коли дивилися старі чорно-білі фільми, оскільки вони знімалися з потрібною частотою кадрів, щоб мозок відчував рух, а потім у проекціях його просили йти швидше, щоб було більше відчуття плинності.
Зараз звичайні кінематографічні фільми знімаються зі швидкістю близько 24 кадрів за секунду, а цифрові – зі швидкістю 30 кадрів за секунду або вище. Існують фільми, в яких експериментували з 48 кадрами на секунду, що теоретично мало б забезпечити більш плавну послідовність кадрів, особливо при бічних і вертикальних рухах камери, а також збільшення різкості при русі об'єктів на статичному тлі.
Однак багато глядачі вважали, що відеоряд виглядав дивним та штучним, відволікаючи від “кінематографічного відчуття” та роблячи фільм схожим на музичний кліп. Інакше кажучи, він був менш схожий на фільм, а більше музичний кліп.
У будь-якому випадку, на цьому прикладі я просто хочу сказати, що кількість кадрів на секунду може бути гарною або поганою, залежно від контексту.У світі відеоігор, зокрема чим більше FPS може запропонувати консоль, тим краще, особливо якщо немає падіння частоти кадрів у певні моменти, що дуже дратує.
Навіщо потрібен FPS у відеоіграх?
Коли ви граєте у відеогру, кадри зображення створюються в реальному часі графічним процесором або відеокартою вашої консолі чи комп'ютера та миттєво відображаються на екрані, де ви спостерігаєте за грою.
Коли у грі багато кадрів за секунду, рухи, що відбуваються на екрані, виглядають більш плавними і ви маєте більше інформації про все, що відбувається зараз. Тому, чим вища частота кадрів, тим краще гра виглядатиме в русі.
Бувають випадки, коли навіть якщо гра має хорошу частоту кадрів, у певні моменти з великою кількістю елементів, що рухаються на екрані, вона може раптово сповільнитися, через що все буде працювати набагато повільніше на кілька секунд або навіть ривками.
Саме тому FPS такий важливий в ігровому світі, особливо коли ви граєте в такі жанри, як шутери чи онлайн. Якщо у вас стабільно хороша частота кадрів, все відбуватиметься плавно і майже в реальному часі, тоді як при падінні частоти кадрів ви отримуватимете менше інформації про те, що відбувається кожну секунду, а це може стати різницею між життям та смертю у грі.
Наприклад, коли ви граєте в онлайн-шутер, такий як Fortnite, ви побачите, що на екрані все відбувається дуже швидко, і вам потрібно мати хороші рефлекси, щоб діяти швидко та вправно. Незалежно від того, яку частоту кадрів в секунду здатний видати ваш ПК або консоль, ви завжди бачитимете на екрані одне й те саме. Різниця полягає в плавності, яка буде більше з більш високою частотою кадрів за секунду і дозволить вам швидше реагувати.
Ще один важливий фактор, чому більш висока частота кадрів на секунду краще, це можливість впоратися з падінням частоти кадрів. Якщо ви граєте в гру з частотою 60 кадрів за секунду, але періодично відбувається падіння частоти, ви можете не помітити цього. Однак, якщо ви граєте з частотою 30 кадрів на секунду, а падіння відбувається приблизно за 24 кадрів на секунду, ви можете почати помічати, що рух більше не є постійним, і можуть з'являтися ривки.
Одним із найбільших викликів для наступного покоління консолей є підтримка та покращення частоти кадрів за секунду в іграх зі збільшенням роздільної здатності. Такі пристрої, як майбутня Xbox Series X, обіцяють підтримку 120 кадрів в секунду, хоча більшість користувачів задовольняться стабільними 60 кадрами в секунду протягом гри, без падіння продуктивності.
Нарешті, не слід плутати частоту кадрів на секунду з частотою оновлення екрана в герцах, що означає швидкість або кількість разів на секунду, з якою екран оновлюється. Наприклад, телевізор або монітор із частотою 60 Гц відображатиме 60 кадрів на секунду, а з частотою 120 Гц – 120 кадрів за секунду.
У цьому сенсі в ідеалі монітор завжди повинен працювати з такою самою частотою оновлення, як і FPS, з якою він посилає сигнал. Таким чином, якщо ми граємо з частотою 60 кадрів в секунду, а монітор оновлюється з частотою 60 Гц, ми побачимо більш плавне зображення, в якому кожного разу, коли екран оновлюється, буде відображатись інше зображення.